Opšti uslovi kupovine
Posetom ili kupovinom na Internet prodavnici www.eci-pec.rs prihvatate Uslove kupovine koji su navedeni u daljem tekstu. Molimo Vas da ih pažljivo pročitate i upoznate se sa pravilima koje primenjujemo.
www.eci-pec.rs zadržava pravo da bez prethodnog obaveštavanja vrši izmene i dopune ovih Uslova korišćenja.
Kada posetite www.eci-pec.rs ili nam pošaljete e-mail poruku, komunicirate sa nama elektronskim putem. Naša komunikacija prema Vama će biti putem elektronske pošte (email) ili obaveštenjima koja ćemo objavljivati na ovom sajtu.
Za dodatne informacije u vezi sa porudžbinom, kao i u slučaju reklamacije ili otkaza porudžbine, možete se obratiti Korisničkom servisu slanjem e-mail-a na info@eci-pec.rs
JAMAX M d.o.o. se obavezuje da će čuvati privatnost svih kupaca. JAMAX M d.o.o. prikuplja samo osnovne podatke o kupcima/korisnicima neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Svi podaci o kupcima/korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci potrebni za obavljanje posla. Svi zaposleni Internet prodavnice www.eci-pec.rs odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
Sadržaj prikazan na ovom sajtu je vlasništvo JAMAX M d.o.o. i ne može se koristiti bez prethodne saglasnosti JAMAX M d.o.o.
Ukoliko koristite www.eci-pec.rs odgovorni ste za održavanje i poverljivost svog naloga i lozinki koje ste odredili prilikom registracije na sajtu. Maloletnici mogu koristiti ww.eci-pec.rs uz nadzor roditelja ili staratelja. JAMAX M d.o.o. zadržava pravo da odbije pružanje usluga, ukine nalog ili otkaže porudžbinu ukoliko ustanovi da su prekršeni Uslovi kupovine.
Online prodavnica www.eci-pec.rs radi od 00-24h, 7 dana u nedelji. U slučaju tehničkih problema, sajt može biti kraći vremenski period nedostupan o čemu ćete biti obavešteni.
JAMAX M d.o.o. zadržava pravo da može u svako vreme, bez prethodne najave, promeniti podatke prikazane na bilo kojoj stranici sajta. Posetioci www.eci-pec.rs nemaju pravo da jednostrano menjaju Uslove kupovine.
www.eci-pec.rs je internet prodavnica koja posluje u skladu sa Zakonom o elektronskoj trgovini i svim ostalim važećim zakonima i propisima u Republici Srbiji.
Nepoštovanje ovde definisanih pravila može prouzrokovati neizvršenje platne transakcije ili neuspelu porudžbinu.
Ovde propisani Opšti uslovi kupovine sastavni su deo Ugovora o kupoprodaji koji će biti zaključen između Prodavca i Kupca.
Naručivanje
Za naručivanje proizvoda iz ponude Internet prodavnice potrebno je da ispratite sledeće korake:
- Upoznavanje sa Opštim uslovima kupovine, obaveštenjima o osnovnim podacima Prodavca, upoznavanje sa pravom na jednostrani raskid Ugovora i tekstom obrasca koji se popunjava prilikom jednostranog raskida Ugovora, upoznavanje sa svim pravima i obavezama Kupca, što je sve na nedvosmislen i jasan način istaknuto na sajtu Prodavca;
- Registracija;
- Pronalaženje proizvoda koji želite da kupite;
- Unos podataka o načinu dostave, plaćanja i mestu isporuke;
- Pregled, potvrda i praćenje narudžbenice.
Registracija
Registracija se obavlja samo jednom, a svaki sledeći put, unosite samo Vaš e-mail i lozinku, koju sistem automatski prepoznaje. Registracija je besplatna i obavlja se izborom opcije “Prijava”, koja se nalazi u desnom gornjem uglu. Birate opciju “Napravite novi nalog” i potrebno je da navedete Vaše korisničko ime, e-mail adresu i lozinku koju biste koristili za pristup Vašem nalogu nakon registracije. Kako biste se registrovali potrebno je i da pročitate polisu privatnosti i izjavu o poverljivosti podataka i označite polje za saglasnost sa istim. Nakon popunjavanje podataka, na e-mail adresu dobijate automatsku poruku sa linkom za potvrdu registracije. Klikom na link u e-mail-u otvara se prikaz na stranici gde unosite Vašu e-mail adresu i lozinku i pristupate nalogu klikom na “Login” dugme.
Ukoliko želite, sa sajta se u svakom trenutku možete odjaviti izborom opcije “Odjavite se”. Ponovnu prijavu na sajt možete obaviti izborom opcije “Prijava” i navođenjem Vaše e-mail adrese i lozinke.
Pronalaženje proizvoda koji želite da kupite
Proizvodi su organizovani po kategorijama. Kada pronađete proizvod koji želite da kupite, kliknite na dugme “Poručite”.
Unos podataka o načinu dostave, plaćanju i mestu isporuke
Kada ste završili sa stavljanjem proizvoda u korpu i želite da ih poručite, izaberite opciju “Završite kupovinu” gde su prikazani svi artikli koje ste izabrali. Ako ste se predomislili u vezi nekog od proizvoda, proizvod možete izbrisati iz korpe ili promeniti količinu.
Klikom na dugme “Završi porudžbinu” otvaraju Vam se opcije za izbor načina plaćanja, načina slanja i odabir adrese za dostavu, koja može biti različita od one koju ste naveli prilikom registracije.
Podaci o mestu isporuke su podaci gde želite da pošaljemo pošiljku i zbog toga Vas molimo da sve podatke navedete što preciznije kako bi Vas kuriri koji uručuju pošiljke što lakše pronašli. U slučaju neispravno unetih podataka, može doći do vraćanja Vaše pošiljke i sporije isporuke.
Vaša pošiljka će biti poslata kurirskom službom.
Pregled, potvrda i praćenje narudžbenice
Pre nego što potvrdite porudžbinu, možete još jednom pogledati sve njene detalje. Ukoliko se slažete sa njom izaberite opciju “Poruči” čime je ona kreirana. Prije potvrde porudžbine, potrebno je da pročitate Opšte uslove kupovine i složite se sa istim. Automatski sa potvrdom porudžbine na registracioni e-mail Vam se šalje pregled narudžbenice.
Prodavac će se postarati da u što kraćem roku proveri raspoloživost poručenog artikla. Ukoliko su svi uslovi za kupovinu obezbeđeni, Prodavac će poslati potvrdu porudžbenice na e-mail adresu koju je Kupac naznačio prilikom registracije, time prihvatajući ponudu za zaključenje Ugovora. Ugovor se smatra zaključenim tek kada Prodavac pošalje e-mail u kome Kupca obaveštava o terminu dostave poručenog artikla.
Cene proizvoda su jasno istaknute na sajtu Prodavca i sve cene sadrže PDV. Prodavac zadržava pravo promene cena bez prethodnog obaveštavanja, kao i pravo dodavanja ili povlačenja iz ponude bilo kog artikla u svakom trenutku.
Plaćanje
www.eci-pec.rs podržava sledeći načine plaćanja:
- plaćanje pouzećem – plaćanje pouzećem podrazumeva plaćanje narudžbenice kuriru prilikom preuzimanja pošiljke. Plaćanje se vrši isključivo gotovinom;
- bankarskom transakcijom – podrazumeva da uplatnicom na šalteru banke ili pošte uplatite iznos porudžbine nakon potvrde iste, ili da uplatu izvršite elektronskim putem. Uplate se vrše na tekući račun 160-0000000013901-83.
- platnim karticama – omogućeno plaćanje Maestro, Master, Dina, VISA i Amex platnim karticama.
Izjava o PDV-u
PDV uračunat u cenu i nema skrivenih troškova.
Izjava o konverziji
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena vaša platna kartica biće izražen u vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu. Hvala vam na razumevanju.
Dostava
Dostavu pošiljki vrši nezavisna kurirska služba i moguća je samo na teritoriji Srbije. Troškove dostave plaćate zajedno sa proizvodima, a prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je potpisati adresnicu.
Prilikom dostavljanja robe Kupcu će biti dostavljen i jedan primerak računa, koji istovremeno predstavlja Ugovor o kupoprodaji robe. Ugovor o kupoprodaji se zaključuje na srpskom jeziku.
Ukoliko ste naručenu robu platili direktnom bankarskom transakcijom, ona će vam biti isporučena najkasnije 4 radna dana od dana uplate na tekući račun Prodavca. Troškovi poštarine se plaćaju zajedno sa troškovima robe.
U slučaju plaćanja pouzećem, plaćanje narudžbenice vršite kuriru prilikom preuzimanja pošiljke. Okvirno vreme za koje će vam pošiljka biti uručena je 2 do 3 radna dana od dana potvrđene porudžbine.
Kurirska služba dostavlja pošiljke u periodu od 08:00h do 16:00h. Iznos troškova dostave je 290,00 dinara, a ako je vrednost artikla veća od 2.500 RSD, dostava je besplatna.
Prilikom dostavljanja robe Kupcu, Kupcu će biti predat jedan primerak maloprodajnog računa, koji istovremeno predstavlja ugovorni dokument.
Kupac je odgovoran za štetu koja nastane propuštanjem da preuzme robu koju mu je poslao Prodavac u skladu sa ugovorom.
Pod štetom se podrazumeva oštećenje na robi, kao i troškovi koje Prodavac ima zbog propuštanja Kupca da preuzme robu, kao što su: troškovi čuvanja, prepakivanja, vraćanja robe i slično.
Kupac može da zatraži zamenu u roku od 14 dana od dana prijema robe. Zamena robe se odnosi na zamenu veličine ili zamenu modela. U slučaju zamene, roba se zajedno sa popunjenim Obrascem za zamenu, dostavlja Prodavcu, i u tom slučaju troškove zamene snosi Kupac.
Obrazac za zamenu dostupan je na sajtu Prodavca OBRAZAC i može se slobodno preuzeti kao trajni nosač zapisa.
U slučaju zamene Kupac je u obavezi da robu vrati u originalnoj ambalaži, bez oštećenja i tragova korišćenja. U suprotnom, Prodavac nije u obavezi da obavi zamenu.
Povrat robe – Raskid Ugovora
Kupac može izvršiti povrat robe, odnosno raskinuti Ugovor o kupoprodaji u roku od 14 dana od dana prijema robe. U slučaju raskida Ugovora, Kupac je u obavezi da to učini na Obrascu za raskid ugovora.
Obrazac za raskid Ugovora dostupan je na sajtu Prodavca OBRAZAC i može se slobodno preuzeti kao trajni nosač zapisa.
Izjava o raskidu Ugovora Proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata Prodavcu i smatra se blagovremenom ako je upućena u roku do 14 dana od dana prijema robe.
U slučaju raskida Ugovora Kupac je u obavezi da istu robu vrati u originalnoj ambalaži, bez oštećenja i znakova da je roba korišćena. U suprotnom Prodavac nije u obavezi da Kupcu vrati primljeni iznos kupoprodajne cene. Troškovi vraćanja robe padaju na teret prodavca.
U slučaju raskida Ugovora od strane Kupca u navedenom roku, Prodavac je dužan da Kupcu vrati primljeni iznos kupoprodajne cene u roku od 14 dana od dana prijema jednostrane izjave Kupca o raskidu Ugovora, pod uslovom da je Kupac u navedenom roku vratio robu Prodavcu u originalnoj ambalaži, bez oštećenja i znakova da je roba korišćena. U slučaju povrata robe u napred navedenom roku, kupcu će na račun koji je naznačio u obrascu, biti vraćen novac, bez obzira na način na koji je kupac izvršio plaćanje robe.
Sva pitanja u vezi povrata robe – raskida ugovora možete postaviti pozivom na brojeve 032/375-880 ili 063/349-127.
Reklamacija
Pored reklamacije radi ostvarenja prava po osnovu saobraznosti, možete izjaviti reklamaciju i zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka.
Pretpostavlja se da je roba saobrazna Ugovoru:
- ako odgovara opisu koji je dao Prodavac, i ako ima svojstva robe koju je Prodavac pokazao Kupcu kao uzorak ili model;
- ako ima svojstva potrebna za redovnu upotrebu robe iste vrste;
- ako ima svojstva potrebna za naročitu upotrebu za koju je Kupac nabavlja;
- ako po kvalitetu odgovara onome što je uobičajeno kod robe iste vrste i što Kupac može osnovano da očekuje i javna obećanja o posebnim svojstvima robe data od strane Prodavca, naročito ako je obećanje učinjeno putem oglasa ili na ambalaži robe.
Reklamaciju na nesaobraznost kupac može izjaviti u roku od 2 godine od dana kupovine proizvoda ili prijema robe, uz originalan račun ili bilo koji drugi dokaz o kupovini.
Reklamaciju možete izjaviti:
- pisanim putem, preko Obrasca za reklamaciju koji se može preuzeti kao trajni nosač zapisa dostupnom ovde > OBRAZAC, uz istovremeno dostavljanje robe Prodavcu koja je predmet kupoprodaje i uz originalan primerak računa.
Odmah po prijemu reklamacije, pisanim ili elektronskim putem, odgovorićemo Vam na izjavljenu reklamaciju i istovremeno Vas obavestiti o broju pod kojim je Vaša reklamacija zavedena u Evidenciji primljenih reklamacija.
Potrošač je u skladu sa čl. 55. stav 10. Zakona o zaštiti potrošača, dužan da se izjasni na Odgovor prodavca na reklamaciju i to u roku od 3 (tri) dana počev od dana prijema Odgovora prodavca, dostavljanjem odgovora na e-mail adresu prodavca office@jamaxm.rs.
Ukoliko se potrošač ne izjasni u napred navedenom roku, smatraće se da nije saglasan sa predlogom prodavca.
Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka podnošenja iste.
Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.
Ako isporučena roba nije saobrazna Ugovoru, Kupac ima pravo da bira između otklanjanja nedostataka, zamene za isti ili drugi artikal i povrata novca.
Drugi artikal za koji se vrši zamena mora biti iste ili veće vrednosti, uz doplatu.
Ako otklanjanje nesaobraznosti nije moguće ili ako predstavlja nesrazmerno opterećenje za Prodavca, Kupac može da zahteva umenjenje cene ili da izjavi da raskida Ugovor. U zavisnosti od zahteva Kupca, Prodavac je dužan da celokupan iznos kupoprodajne cene ili deo cene za koju se prihvati umenjenje od strane Prodavca, vrati Kupcu u roku od 14 dana.
Kupac takođe ima pravo da raskine Ugovor ukoliko Prodavac ne otkloni nesaobraznost robe u utvrđenom roku.
Kupac u svakom slučaju nema pravo na raskid Ugovora ukoliko je nesaobraznost robe neznatna.
Troškove povrata robe prema Prodavcu u slučaju reklamacije snosi Prodavac.
Sva pitanja u vezi reklamacije možete postaviti pozivom na brojeve 032/375-880 ili 063/349-127.
Zaštita poverljivih podataka o transakciji
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, pa se tako kompletni proces naplate obavlja u sigurnom okruženju. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
Povraćaj sredstava
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, www.eci-pec.rs je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Dina i Amex metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova
U skladu sa članom 55. i članom 151. Zakona o zaštiti potrošača ( Sl. Glasnik RS, br. 62/2014, 6/2016, 44/2018, 88/2021 – dr. zakon), obaveštavamo kupce da imaju mogućnost rešavanja potrošačkog spora vansudskim putem. Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova obavlja se na transparentan, efikasan, brz i pravičan način pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova.
Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija sačinjava listu tela i javno je objavljuje. Dostupna je > OVDE.
Postupak pred telom može da pokrene POTROŠAČ predlogom samo ukoliko je prethodno izjavio reklamaciju ili prigovor i ne nakon isteka roka od 1(jedne) godine od dana podnošenja reklamacije.
Kao PRODAVAC smo po Zakonu dužni da učestvujemo u postupku za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova.
Svaka stranka u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora plaća svoje troškove (troškovi zastupanja, putni troškovi i sl.).
*Nijansa boje artikala može da varira u zavisnosti od kvaliteta monitora preko koga Kupac vrši izbor artikala za kupovinu, tako da Prodavac ne snosi odgovornost za razlike između prikazane i realne boje.